Постинг
20.05.2010 11:24 -
Проблем с оборотите на празен ход.
Автор: peugeot406coupe
Категория: Хоби
Прочетен: 7703 Коментари: 1 Гласове:
Последна промяна: 16.06.2010 13:51
Прочетен: 7703 Коментари: 1 Гласове:
0
Последна промяна: 16.06.2010 13:51
Моят двигател е 2л 16в XU10J4R 97Kw.Имах проблем с оборотите на празен ход и то само понякога.Ходих по диагностики в пежо сервиз но Екуто не беше записало никакви грешки.Оборотите играеха нагоре надолу и понякога двигателя гаснеше.Започнах да сменям датчици един по един.Чистих стъпковото моторче но пак същите проблеми.Смених стъпковото моторче и пак без резултат.След смяната на МАП сензора, който следи налягането на въздуха в колекторните тръби колата взе да върви доста повече като мощност.Смених температурни датчици , клапата за налягането на горивото при инжекторите но без никакъв резултат.После ходих на един майстор и след по дълга диагностика ме посъветва да сменя ламбда сондата.Преди това пробвах да карам без ламбда за да видя проблема от нея ли е но пак си гаснеше от време на време и правеше проблеми.След известно време два пъти като ми огасна колата се появи грешка с неправилна смес на горивото.Смених ламбдата като купих оригиналната която е на бош 250 лв.Не забелязах разлика ходих на диагностика да провери как работи новата ламбда като до майстора имам 20 минути каране извънградско.Като я закачи ламбдата беше някак мудна и той каза че не е загрята добре като изфорсира двигателя на 4000 оборота за 30 сецунди и тя започна да отчита правилно докато предната от време на време забива на една стойност от време на време отчита правилно и е много трудно да се установи проблема в нея.Колата спря да гасне но оборотите пак играеха.Имам сложен ксенон на колата не оригинален от пежо.И в началото като ми го сложиха смущаваше уредите по таблото.Тогава взех мерки и преместих баластите по далеч от екуто и кутията с предпазителите и спряха смущенията на таблото.Сега пак ги преместих точно за фаровете макар и по близо до екуто.И воала ! Проблема с оборотите изчезна.Преди това вече отчаян срязах буксата на стъпковото моторче и направо запоих кабелите :) .Сега върви супер и оборотите играят само когато включа климатика и то понякога.Ходих в пежо да ми ъпдейтнат екуто оказа се че като закачи лаптопа за диагностиката и програмата намери някакъв ъпдейт.След този ъпдейт колата взе да бръмчи по странно и да върви повече :) .Сега съм запланувал да отида на майстор да бутне софтуера като е на климатик колата да държи 1200 оборота постоянно тъй като по спецификации така трябва да е но не винаги се справя.
Дано съм бил полезен на някого !
Дано съм бил полезен на някого !
Намаляване на оборотите
Търговците на дребно са с 50 % спад в об...
Брокери: Положителни нагласи, при намаля...
Търговците на дребно са с 50 % спад в об...
Брокери: Положителни нагласи, при намаля...
На тези пежа е важно тези точки да са почистени ,тъй като много от напреженията по датчиците зависят от това.И там колата трябва да е перфектна.Тези точки лесно ръждясват и се зацапват.Отсранете ръждата много добре със шкурка и после почистете.Аз допълнително сложих малко грес за лагери да не ръждясват толкова лесно и за по добър контакт.Ще направя малко снимки на разположението на тези точки по моята кола.Допълнително между тези точки съм сложил кабел ,който да ги свързва директно със минуса на акумулатора.
цитирай