Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.05.2010 11:24 - Проблем с оборотите на празен ход.
Автор: peugeot406coupe Категория: Хоби   
Прочетен: 7694 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 16.06.2010 13:51


 Моят двигател е 2л 16в XU10J4R 97Kw.Имах проблем с оборотите на празен ход и то само понякога.Ходих по диагностики в пежо сервиз но Екуто не беше записало никакви грешки.Оборотите играеха нагоре надолу и понякога двигателя гаснеше.Започнах да сменям датчици един по един.Чистих стъпковото моторче но пак същите проблеми.Смених стъпковото моторче и пак без резултат.След смяната на МАП сензора,  който следи налягането на въздуха в колекторните тръби колата взе да върви доста повече като мощност.Смених температурни датчици , клапата за налягането на горивото при инжекторите но без никакъв резултат.После ходих на един майстор и след по дълга диагностика ме посъветва да сменя ламбда сондата.Преди това пробвах да карам без ламбда за да видя проблема от нея ли е но пак си гаснеше от време на време и правеше проблеми.След известно време два пъти като ми огасна колата се появи грешка с неправилна смес на горивото.Смених ламбдата като купих оригиналната която е на бош 250 лв.Не забелязах разлика ходих на диагностика да провери как работи новата ламбда като до майстора имам 20 минути каране извънградско.Като я закачи ламбдата беше някак мудна и той каза че не е загрята добре като изфорсира двигателя на 4000 оборота за 30 сецунди и тя започна да отчита правилно докато предната от време на време забива на една стойност от време на време отчита правилно и е много трудно да се установи проблема в нея.Колата спря да гасне но оборотите пак играеха.Имам сложен ксенон на колата не оригинален от пежо.И в началото като ми го сложиха смущаваше уредите по таблото.Тогава взех мерки и преместих баластите по далеч от екуто и кутията с предпазителите и спряха смущенията на таблото.Сега пак ги преместих точно за фаровете макар и по близо до екуто.И воала ! Проблема с оборотите изчезна.Преди това вече отчаян срязах буксата на стъпковото моторче и направо запоих кабелите :) .Сега върви супер и оборотите играят само когато включа климатика и то понякога.Ходих в пежо да ми ъпдейтнат екуто оказа се че като закачи лаптопа за диагностиката и програмата намери някакъв ъпдейт.След този ъпдейт колата взе да бръмчи по странно и да върви повече :) .Сега съм запланувал да отида на майстор да бутне софтуера като е на климатик колата да държи 1200 оборота постоянно тъй като по спецификации така трябва да е но не винаги се справя.
Дано съм бил полезен на някого ! 


Тагове:   оборотите,


Гласувай:
0



1. peugeot406coupe - почистване на точките на заземяването.
16.06.2010 13:57
На тези пежа е важно тези точки да са почистени ,тъй като много от напреженията по датчиците зависят от това.И там колата трябва да е перфектна.Тези точки лесно ръждясват и се зацапват.Отсранете ръждата много добре със шкурка и после почистете.Аз допълнително сложих малко грес за лагери да не ръждясват толкова лесно и за по добър контакт.Ще направя малко снимки на разположението на тези точки по моята кола.Допълнително между тези точки съм сложил кабел ,който да ги свързва директно със минуса на акумулатора.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: peugeot406coupe
Категория: Хоби
Прочетен: 24896
Постинги: 4
Коментари: 1
Гласове: 3
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031